Nytt gele!=)

Så nu har jag äntligen gått över till ett nytt märke inom naglar och det nya heter Christrio.




Har sagt jag ska gå över till det länge med ej fått tummen ur röven o tatt tag i det men nu gav jag mig fan på att ta tag i det o ringde min älskade vän o kollega Chez. Hon har jobbat med många olika geler men verkligen fastnat för detta. Det blir skitsnygga tunna och glansiga naglar o gelen sitter som berget.

Det som osså e väldigt skönt är att man ej lägger på så många olika lager så går myk fortare att göra ett set naglar än med andra märke.

Älskar det o vet att mina kunder kommer bli myk nöjda!



Gjorde naglar på Josefin i går och använde mig självklart av det nya gelet.

Naglarna blev jättefina och vi pimpade dem lite osså såklart=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0