Översättning

Hahaha

Hittade en ganska cool grej

En översättare

Google har skapat en lite rolig grej, en översättningsfunktion,
som översätter en hemsida eller blogg direkt till det språk som man väljer.

Titta på min sida till höger så ser ni min lilla översättare.

Tänk dock på att den inte kan översätta helt rätt till punkt och pricka,
och att den inte klarar av en massa slang och förkortningar som du själv kanske använder dig av.

Jag testade o översätta min blogg till engelska och vissa ord blev ganska konstiga
och det var inte alls det jag skrivit som översattes.

Så om nu några av mina engelska vänner läser min blogg ska de veta att det kan bli ganska fel ibland
så de ej tror jag är helt ute och cyklar=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0