Ute på äventyr i Ängelholm!

I fredes va jag, Ida, Jossan o Blondy på Banhof(!). Min chef är ju ansvarig där så han hade fixat så vi fick dricka gratis o betalade även taxi hem till oss så varför inte lixom?

O vi hade faktiskt riktigt skoj! Dansade på baren o shottade satan! Jättebra Dj som spelade så musiken va riktigt bra den osså!!

Men folket på Banhof..hahhahaha OMG!!!!!  Hände en incident när vi va på toaletten, som jag kommer skratta åt LÄNGE!

Vi kommer in på toaletten, e på G o skrattar o har oss. Står vid speglen o väntar på att det ska bli ledigt då en tjej säger till oss med kaxig ton

- Asså allvarligt tjejer, hur fan kom ni in här egentligen? Vad e ni 92or eller??

-Hahahahhahahhahahahhahaha vi bara ursäkta tjejen hur gammal e du själv?

- jag e 89a!

Hahahhahahhaha fattar ni? där står vi 2 st 84or o Blondy som e 81:a. O hon har mage o va kaxig mot oss o starta bråk. Hon blev ganska tyst när vi förklarade att vi va VÄLDIGT många år äldre än henne.

Hahaha.... jag skrattar sååååååå myk när jag tänker på det!

Ser vi ut som 92or? O får man inte ha skoj med sina vänner o skratta på ett uteställe??


Mums goda drinkar!


Min chef Niklas


Jag o söta Jossan


Vi 3!!!!!! Älskar mina bästa vänner!!!!


Sååå fina=)


Så vacker min lilla ida!


Uppe å baren o dansar!


Mr Burn


Underbara Jossan


Gratis e gott!!!! Blondy kör med 2 drinkar samtidigt=)


Efter Banhof tog vi taxi till Cardinal. Well lämnade av lilla blondy på vägen då hon råkat bli liiiite för full=) Lilla gumman=)

Ida drog hem efter en kvart eller så. Hon skulle ju jobba dagen efter så förstår henne.

Jag, Jossan o Mr Burn dansade o hade skoj ett tag sen drog vi oss hemmåt vi oxå.

Lyckad kväll?? Ja det måste jag säga. Banhof va över all förväntan faktiskt=)

Kommentarer
Postat av: huba

det va ju blondy ffs.. Hälsa henne från mig=) (huba, pizzans ex). Tror jag träffat dig oxå, men är inte riktigt säker..Men tror du känner pizzan?

2008-10-15 @ 15:01:02
URL: http://huba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0