Plånbok tappad sen återfunnen, LYCKA!

Vaknade i lördes o upptäckte att min plånbok va borta. Snacka om ÅNGEST!!!!!!!

Det som va värst va nog ändå att jag tagit ut 1000 spänn som jag skulle betala gele o nagelgrejer med under fredagen. Men Chez hittade inte sin prislista så vi bestämde att vi skulle ta det senare i veckan. Inte hade jag tänkt på att ta ut dem sen på kvällen iheller för jag brukar aldrig ha så myk kontanter på mig annars.

Fick ett samtal kl halv 11 av en kund på HRC som frågade om jag försovit mig.
Försovit mig? sa jag undrande o han förklarade där ej varit nån o öppnat. Jag berättade för honom att jag ej jobbar lördagar o att jag skulle försöka få tag i hon tjejen som skulle jobbat. Tänkte faktiskt att hon bara försovit sig eller tåget va försenat eller nått men ack så fel jag hade.

Hon hade försökt ringa till Niklas o säga hon va sjuk men Niklas ej svarat så hon bara SKITIT i o åka dit. Jag blev så arg! Förklarade för henne att hon kan ju inte ba skita i det, där e ju folk som väntar. Folk som kör från Jönköping o Växjö! Om hon ej får tag i Niklas måste hon ju ringa mig. Asså ni fattar inte hur arg jag va!!!!! Jag sa till henne hon aldrig mer behövde komma tillbaka så nu har vi ingen som kan ta lördagarna framöver. Får anställa nån ny så får väl jag ta lördagarna tills vi hittat någon.

Jag fick ju ta på mig mjukis kläder o fixa skjuts ner till kliniken för jag kunde ju knappast köra bil själv o kunde ej ta taxi för plånboken va ju stulen!

Fick ringa till alla o avboka för jag kunde ej sitta där till 16.00 då jag själv skulle ha både hårförlängning och naglar under dagen. Stannade iallafall till de som kör så långt varit där sen åkte jag hem o både PISS hela dagen.

Tycker min chef ska VÄLDIGT glad som har mig som anställd för VEM hade åkt till sitt jobb som jag gjorde utan o egentligen ens behöva det?=) hehe.. *blink*

Fick dock ett väldigt bra samtal från Patrik som sa de hittat min plånbok på cardan! Jag va så glad, o alla pengarna va kvar!!! Snacka om TUR!!!! Han körde tom förbi o lämna den till mig! TACK TACK TACK Patrik!!!!! Du e bäst!!!

Kan säga jag låg i min soffa hela lördagen o hela söndagen!!! Rörde inte mig en meter!!! SKÖNT va det!!! Ska nog ta en sån lugn helg nästa helg oxå! Behöver spara pengar osså. Köpt en ny jacka som kommer i veckan=) weeiiii LÄNGTAR!!!!

XOXO Klantfian Annika!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0