plastkirurgi

Många tjejer vill operera brösten och nuförtiden verkar det vara så vanligt så ingen lyfter på ögonbrynen längre.

Jag har alltid tyckt att vad en människa gör med sin kropp är upp till var och en men sen kan jag ha åsikter om man tex operera brösten för stora och så.

Tycker inte det är fint att ha förstora bröst uatn tycker man ska passa brösten efter hur man är byggd. Är man grövre i kroppen kan man lättare bära upp en större byst utan det ser fejk ut, för det e det jag ej gillar, när det ser för fejk ut men som sagt alla gör som de vill o alla har olika syner på vad som är snyggt, för stort eller för litet.

Jag själv har ju alltid velat operera min näsa som jag verkligen ej gillar. Finns ingen som får ta kort på mig där jag visar min profil o hatar när folk tittar på mig från sidan.

Alla säger till mig att det ej e lönt o ingen har sett att min näsa ser konstig ut o det e min charm men JAG ser det o JAG mår dåligt över det. Så jag SKA göra det men kostar ju en del pengar så måste spara först o ni som känner mig vet att jag o spara pengar går inte riktigt ihop=)

Satt o lekte lite på datorn o nu ska ni få se nått jag aldrig gjort innan, jag ska lägga upp en bild på mig i profil. På ena bilden e jag som jag e nu o andra har jag målat lite så näsan ser rakare ut. Jag själv tycker hela ansiktet ändras o blir myk bättre.
Jag vill ju inte ändra hela näsan ala Mickael Jackson utan ba precis ta bort knölen.

Tycker ni jag e crazy som vill göra detta?


Kommentarer
Postat av: MR G

Du e fin oavsett hur du gör med din näsa. Den e ju en del av dig, tyckte du fick mer en spetsigare och lite längre näsa hehe. Men det e klart mår man dåligt över det så kan man göra något åt det. Vi lever ändå på 2000-talet att göra ett kirurgist ingrep är inte värre än att gå till tandläkaren det e ju så pass vanligt idag. Det löser sig nog Annika

2008-10-08 @ 17:55:43
Postat av: Josefina

det e minnsan inget fel på knölar på näsan..jag har en också men aldrig ens fått höra nån komenterat det men det e klart att jag hellre hade varit utan den. Men jag kan helt ärligt säga att jag aALDRIG ens tänkt på din knöl...you and me babe..och våra knölar..hihi..puss jossan kossan

2008-10-08 @ 21:06:53
Postat av: Ingela

Tycker absolut att du ska göra det om det får dig att må dåligt!! Inget fel i att fixa till sig, det har jag gjort..

Lycka till

2008-10-11 @ 16:32:13
Postat av: toodiloo

Alltså, jag ser vad du menar men samtidigt ger din näsa dig ett unikt utseende.. och jag menar inte på ett negativt sätt. Den andra näsam var så vanlig.

Kram

2008-10-11 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0