Sassas naglar

Nu har det kommit igång igen, nu börjar jag göra massa naglar igen.

Känns bra fast ska ta det lugnare denna gången för sist hade jag så myk att jag nästan gick in i väggen.

Inte jättttttttteskoj att jobba till 19 varje dag o sen sätta sig med naglar direkt. Varje dag.

Ingen fritid o när man e klar e det typ dags o gå o lägga sig.

Igår gjorde jag naglar på en gammal skolkamrat till mig.





Tydligen poppis med de här små hjärtanen jag köpt!

Tänkte att jag inte skulle smörja in hennes nagelband innan jag tog bilden
då det såg så kontigt ut sist jag gjorde det
men nu ser det istället ut som hon har jätte torra nagelband då man tagit kortet på så nära håll=(

Men det e ju inte nagelbanden ni ska kolla på utan på naglarna;)



Snart har jag laddat ner Gossip, OTH o Heroes! Weeiiii, som det ska kollas tvserier idag!

U KNOW U LOVE ME

xoxo





Kommentarer
Postat av: Steffi

Hej! Jag är kompis med Sofie som du gjorde hårförlängning på, och jag är själv intreserad av att sätta i en. Hur gör du och vad tar du för det? Jag undrar också vad du tar för att göra gelé naglar med fransk manikyr? kram Steffi :)

2008-10-15 @ 21:12:00
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0