satans jävla piss facebook

Sitter här på jobb o har NADA o göra.
Idag e en sån dag när man ba vill hem o lägga sig under täcket o ba försvinna. Vet ej varför men det tog emot imorse när klockan ringde och jag var inte alls sugen på att klä på mig o gå till jobb. Duktig som jag är tog jag mig i kragen o hoppa in i duschen där jag möttes av helt iskallt vatten. Hade råkat snurra på fel kran så istället för skönt varmvatten blev det iskallt. Men kanske bara va tur för jag vaknade iallafall=)

Gick förbi bilen inte bara 1 gång utan 2 ggr imorse men bestämde mig för att vandra ner till jobb. Så himla stolt över mig själv för jag vet att varje dag när jag kommit halvvägs ångrar jag mig att jag ej tog bilen. Jag har även en tendens att gå väldigt fort, de flesta av mina kompisar brukar fråga mig om jag har eld i röven,hehe. Så blir ju supervarm när jag väl e framme på jobb o känner mig helt svettig, inte mysigt alls men det kan det va värt för att få lite motion. Även Kenzo blir glad då han får gå en såpass lång runda i det tempot 2 ggr om dagen. Han sover gott på jobb sen under dagen vilket underlättar för mig.

Well back to topic!
Har ju som sagt inte myk o göra här på jobb o tänkte surfa runt lite på ansiktsboken. Brukar tycka facebook har blvit väldigt tråkigt på senaste men alltid kul o snoka rundor lite o se vilka foton som lagts ut under dagen. Men ikke skulle jag få snoka o titta på bilder idag inte. Nä facebook håller på med uppdateringar så just JAG inte kan logga in. Tosig blir jag.

Hur e det för er andra, får ni osså upp denna roliga rutan när ni försöker logga in???


Kommentarer
Postat av: Steffi

Okej men det låter bra :) jag är intreserad av håret nu men naglarna får vänta tills jul :)

hjälper du en att beställa håret eller ska man göra det själv?

kramis

2008-10-16 @ 17:28:58
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0