Söndag o städning!

Inatt skulle man ställa om klockan så alla som va ute igår  fick en extra timme att festa på. Kul för dem=) En annan fick en timme till att sova vilket resulterade i att jag va uppe 9 imorse.

Gick o köpte mjölk o satte igång att steka pannkakor! Ja ett ! skriver jag för det e inte varje dag man går upp en söndag o ställer sig vid spisen. Helt imponerad av mig själv, vad har hänt med mig? Förra veckan scones o denna veckan pannkakor. Vad kommer jag göra nästa helg?




Satte mig sedan i soffan o kollade på en film jag laddat ner. En skräckis så satt med täcket famför ansiktet typ hela tiden. O Jonas skrämmde mig som  fan osså, toooosig på han=)
Filmen hette "One missed Call" o jag tyckte den va bra o spännande tills slutet. Asdåligt slut så rekomenderar inte den. Blev skitförbannad. Hur fanken kan man göra ett sådannt slut? Bajsfilm rent ut sagt!!!




Sen va det dags för naglar som vanligt. Gör ju inget annat känns det som, men måste ju tänka på extra pengarna jag drar in. Vill ju skitgärna dra til England o hälsa på mina vänner som jag lärde känna när jag bodde där. Biljetterna har blivit så dyra.=( Innan flög jag för ca 500 spänn t/r men nu hittar jag bara biljetter för 1000 spänn eller mer. Ryanair flög ju från malmö innan o de hade jätte billiga resor men nu flyger de ba från gbg o resorna e inte alls lika billiga längre. Eller jo om man åker en hel vecka blir det lite billigare men jag tycker det räcker med torsd-mån. Men hoppas komma iväg nu i December eller Januari. Vill få med mig Ida osså så vi får se när vi väl åker dit.




Efter jag gjorde naglar städade jag hela min lägenhet så nu förtjänar jag o ba sitta i min soffa o äta ostbågar!!!=)


MUMS FILLIBABBA!!!!














 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0