Terrified!!!!

E det fler än jag som hatar spindlar o småkryp?

Kryper i hela kroppen på mig när jag ser nått räligt litet kryp på nära håll. Spindlar e nog värst.

Min chef är i Stockholm på utbildning 2 dagar så e helt själv på jobb. Skulle gå in på hans kontor o hämta en grej o vad sitter inte på väggen om inte en ENORMT stor spindel!!! Asså skojar inte den e sjukt stoooooor... jag e skräckslagen. Gick ur rummet igen o stängde dörren. Tänker inte gå in där igen tills min chef e tillbaka. Måste egentligen in o hämta kameran för ska ta bilder på några klienter men jag vågar inte. Tänk om den ej sitter kvar på väggen, då får jag panik, för den kanske kommer klättra till mig.. huhhh ryser av tanken att få den på mig.

Tog en bild på den snbbt. Stog en bit ifrån o zoomade för vågar ej gå för nära. Den ser ej så stor ut på bilden men jag lovar den e typ lika stor som ett visitkort. Hade jag vågat hade jag gått fram o hållt ett visitkort brevid så ni hade få se men som sagt hade hellre hoppat från 3e våningen än att va så nära den äckliga varelsen.



ANKA RÄDD!!!!! HJÄLP MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0