Träningvärk ALAIN!!

Har varit så duktig o gått fram o tillbaks till jobb nu i 3 veckors tid=)
Inte varje dag men nästan.
Inte som jag varit lat utan haft jobb direkt efter eller behövt göra ärenden.

I måndes fick jag även en egen personlig tränare aka Jonas;)

Jag har inte tränat sen jag va 15
(bortsätt från de få gångerna jag va på gym på GranCanaria, men de räknas ju inte)
så ni kan tänka er hur frukteligt otränad jag är.
Jonas körde hårt med mig o jag kände mig jätteduktig efteråt=)

Nu har jag sån träningvärk så jag håller på att smälla av.
Jag kan knappt röra mig. Haha
Ser nog ut som en gammal kärring när jag går o kan inte ens böja mig

Men jag ger ej upp för det
NEJ NEJ NEJ
Ikväll blir det boxning!!

Nu ska jag bli fit!!!!!
O har man ingen tid att gå på gym får man göra det hemma=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0