vilken bilförare e ni?

Många som säger jag kör som en idiot o att jag alltid blir så aggressiv. Haha. I aftonbladet idag va där ett test man kunde göra. Man skulle svara på frågor hur man hanterade olika situationer i trafiken o mitt resultat blev såhär:

Du har gett dig in i en lönlös kamp med dina medtrafikanter. Du utsätter dig själv och andra för fara, skapar en otrevlig trafikmiljö och försämrar din egen hälsa. Fråga dig själv varför du alltid skyller på andra när det blir fel. Sök hjälp om du inte kan hantera problemet på egen hand.

Hahahhahahha! Man ska kanske ta o lugna ner sig lite men blir sååå jävla irriterad på folk som ej kan köra bil. Mest irriterande e det när folk snackar mobil samtidigt som de kör! Man märker det direkt, de kör på ett speciellt sätt. Inte alls koncentrerade o kör oftast sakta som fan. Så när man sen kör om eller förbi så ser man att javisst hade man rätt, de pratar mobil.. STÖRIGT!!! Skaffa en handsfree för fan!!

Gå in själva o gör testet o se hur ni e i trafiken. E nog inte ensam om att använda en hel del svordommar när jag kör!

TEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0