VILL FLYTTA NU!

Som ni vet vill ju jag o Ida flytta till Stockholm, gärna så fort som möjligt men man har ju jobb,lgh o massa annat här som håller en kvar.

Hade man inte haft lägenhet, jobb eller hund hade vi ba dratt direkt men massa o fixa innan vilket gör att det tar lite längre tid än vi vill.

Jag har min lgh som byte på lagenhetsbyte.se o har jättemånga lägenheter som e intressanta men de flesta e triangelbyte så alla 3 parterna måste vara intresserade innan man kan gå vidare för visning.

Det som stör mig frukteligt är att folk e såååååå himla sega, jag menar om man nu vill byta sin lgh är man väl inne minst en gång om dagen o tittar hur det ser ut o ifall man fått fler lägenheter att ta ställning till om de e intressanta eller inte.
Jag har haft vissa lägenheter som varit 66% i flera veckor, kan inte ba den siste personen trycka i JA eller NEJ så man kommer nånstans. Känns som man står o trampar på samma ställe då inget händer för folk e så lata eller helt enkelt skiter i det.

Såhär ser min sida ut när jag loggar in, fattar ni hur frustrerande det  e att folk ej svarar!!!!?????????!!!!!!!!!






Kan jag inte ba få en av dessa lägenheterna!??!!! Min plan e att ta typ vilken lgh som helst o sen byta den mot en större i Sthlm. Tror det e enklare än att byta från Helsingborg till Sthlm.
Vi vill ju ha en trea så vi har varsitt rum. Annars kanske vi har ihjäl varanndra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0