11 September!

Fattar ni att det gått 7! år sedan vi chockades med nyheten att 2 flygplan flugit in i World Trade Center.  Det va helt ofattbart och när man kom till skolan fick vi alla sitta och titta på nyhetena istället för att ha lektion.
Vissa reagerade jättestarkt och började gråta o vissa visste inte vad de skulle göra så de skrattade istället. Helt sjukt hur man kan skratta åt en sån hemsk sak men alla reagerar ju olika o jag tror inte de personerna menade att skratta som att det va roligt utan det va nog mest osäkerheten på hur de skulle reagera.

Sen får man se bilder på när människor i arabländer står o jublar o e skitglada. Jag fattar inte hur man kan HATA så myk. Hur kan man ha så myk hat i kroppen att man vill mörda oskydiga personer. Bara för man är från ett specifikt land behöver inte det betyda man tycker om och håller med om alla beslut som "presidenten" eller de som bestämmer i landet gör. Tänk så mångas familjer som blev drabbade av detta o misste en familjemedlem för de va på fel plats vid fel tillfälle o för att nån hatar ens land så myk. Vilket just de personerna inte hade nånting med att göra. I JUST DONT GET IT!

                                        


Men inte bara tråkigheter hände denna dag. Min "bror" Ted föddes för mååååånga år sedan. Haha. Han e gammal gubbe nu, eller nä nu ska jag inte va elak. Han blir ju bara 28 år=)

Nu undrar ni kanske varför jag skirver bror inom "  " tecken. Ted e ju inte min riktiga bror. Men jag bodde med han i England o vi blev som syskon. Han skydda alltid mig från alla killar som va dumma mot mig=) Sen bråkade vi som syskon. Fick så myk stryk när han skulle öva thaiboxning på mig i baren. Nä men Ted lärde mig jättemyk och vi hade skoj ihop. Har många roliga minnen med min teddybear o han kommer alltid ba min brossa! Även o vi ej träffas så myk längre=( Men så blir det nör man flyttar hem igen o han jobbar som han göro jag som jag gör. Sen e han ju sambo osså med en super shysst tjej så han har ej så myk tid över för sin sis. Inte så att man träffar Ted på cardan lördagar, NEJ Ted är inte sån. Han sitter hellre på nån pub nånstans o dricker sin whiskey!

Så STORT GRATTIS till Ted idag!

Nu börjar Idol!

see ya later alligator=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0