Alkoholfri helg!

Kan ni fatta det? Jag har haft min första hel nyktra helg sen i april kanske. Bestämde mig för att bara chilla denna helgen o jag klarade det=) WEEIIIIII!!!! Väldigt stolt över mig själv!

hahahha Fan VA JAG LJÖG! I fredes drack ju jag o min vän Jimmie varsin flaska rödvin. Han bor ju i Holland nu hos sin tjej så va jätteskoj o träffa han. Men jag har ej vatt ute så känns som jag haft en nykter helg=) hehe

Ska ju upp till sthlm nu på torsdag så det kommer ju bli lite festande där istället=) Åhhhhh ska bli så skoj. Älskar att gå ut i sthlm. Kommer träffa massa roliga människor osså o det ska bli sååååå roligt! Kanske man träffar nån sötis o flirta med;) Finns ju en hel del av dem i vår älskade huvudstad!

Ni vet killar... " cant live with them, cant live without them"


                         

Hade nån tittat på en så hade man ju bara smält, som en isglass i solen!=) så söt e den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0