BÖLAT ALAINE!

Idag har det varit en blödig dag. Laddade ner nya avsnittet av One Tree Hill. Det var såååå sorgligt!
Satt här på jobb o tårarna ba flödade. Tur man känner sina kunder så man kan förklara varför man är helt svullen o glansig i ögonen. =)

Satt sen o surfa rundor lite då jag hamnade på en blogg som hade musik, den spelade "Hallelujah" med Jeff Buckley. Kom då o tänka på när Amanda Jensen i Idol gjorde sin egna tolkning på den låten. Klickade snabbt in mig på youtube för o höra den o då kom tårarna igen. OMG va hon gör den bra. När hon ba reser sig upp o sjunger HALLELUJAH!, ryser i hela kroppen o vartenda hårstrå på min kropp står upp. När sen juryn ställer sig upp o ba klappar händerna får jag gåshus o tårarna sprutar ännu mer. Sån mäktig känsla att nån kan få en att känna så med sin röst o närvaro på scen.

Tänkte nu dela med mig av detta underbara youtube klipp o tror ni kommer bli lika berörda som jag.





Imorrn drar jag, Ida, Blondie o Tessan till Stockholm. Ska bli så skojjjjjjjsigt. Vi ska köra upp med min lilla blå så hoppas han håller hela vägen, peppar peppar! Vi ska ju jobba för Titty o gå modell för hennes smyckes kollektion på en mässa.

Vi kör redan imorgon då vi ska ut o göra stureplan osäkert;) Ska träffa lite polare o gå ut o festa lite. Dock måste vi ta det ganska lugnt då vi ska jobba kl 10-18 fredag o lördag. Kan ju inte komma bakfulla o jävliga o stinka sprit. Vi jobbar även några timmar på söndagen innan vi sticker hemmåt. Kommer bli måååånga låååånga mil när vi kör hem. Dit brukar ju inte va några problem då har man ju något att se fram emot men hem e såååå segt. Tur vi e ett gott gäng girls som kör så man ej somnar. Varken Ida eller Tessan har körkort så får ju bli jag o Blondan som delar på körningen.
Måste erkänna jag e lite nervös, krockade ju på motorvägen för något år sedan o det sitter kvar. Hoppas på fint väder o lugn trafik. *håller tummarna*

Fredagen ska vi nog ba ta det lugnt, för på lördagen e det fest igen. Då ska vi direkt efter mässan på middag med alla o Titty har sagt de brukar ha riktigt skoj på de festerna. Måns Selmerlöw ska tydligen osså va där så kan nog bli skoj=) Annars drar vi ju ba in till stan o fortsätter festen. Inte så att vi inte känner några som e o festar i sthlm;)

Får se vad vi gör fredagen, antingen blir det väl att jag åker o träffar han eller så stannar jag ba hemma med mina tjejer o myser. O nikolas då=) Som e så snäll o låter oss bo hos honom. 4 Girls e nog inte det lättaste. Han får gå i terapi sen när vi dratt hem. Haha, nej så farliga e vi inte. Vi kommer ju knappt vara hemma.

Återkommer med mer info när vi kommit hem från vår road trip till storstaden!

Nä nu ska jag röra mig hemmåt från jobb, har myk o fixa idag känns det som. Tur jag tog ledigt hela dagen imorgon annars hade jag haft panik just nu=) Tack Katta som tar mina timmar på jobb när jag behöver va ledig.

XOXO

Annika

Kommentarer
Postat av: malin

Haj =)

2008-09-18 @ 10:43:53
URL: http://mananis.blogg.se/
Postat av: sofie

Heej. Vad skoj och åka till stockholm. Hoppas det blir skoj. Jag kommer hem den 6 oktober och är hemma en vecka, tror du att du har tid någon gång då? :)

2008-09-18 @ 11:02:22
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: sofie

okeej, jag har ju typ mellanbrunt hår. någon av de tre första färgerna på bilden du lagt upp borde bli bra. det är bara om du har tid gumman! är bara så sugen på långt hår! :)

2008-09-22 @ 12:33:30
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej jag tyckre bloggen såg söt ut :)



vem är du då ? =)

2008-09-23 @ 09:57:54
Postat av: Baby

Tack så mycket :))



Åh, gillar din hund!! Sötast

2008-09-23 @ 18:08:57
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0