En vanlig fredag o lördag!

Hmm ja det blev ju lite konstigt bland inläggen nu för jag råkade lägga upp i fel ordning. Detta inlägget o inlägget  när jag o jeppe va o spela minigolf ska ju vara före inlägget där Johan va på besök! Hmm hoppas ni reder ut det o ursäkta röran=)

Ja det har ju blivit en vana nu att gå ut på helgerna. Vad ska man annars göra lixom?. Hade man haft pojkvän hade man självklart suttit mer hemma o myst men då varken jag o Ida har kille så varför inte göra nått skoj o gå ut o festa? Det e ju det vi e bäst på;)

Fredagen började hemma hos mig. Jag o Ted käkade ihop o drack en flaska rött innan vi rörde oss ner mot utposten där vi mötte upp Ida o Nikolas.



Som vanligt så drog vi oss sedan vidare till Cardinal. Var ska man annars gå? Det e ju cardan som gäller så e det bara. Tråkigt o ba ha ett ställe man kan gå på men blir ju changes på det nu snart när jag o Ida flyttar till Sthlm. Hoppas ba det blir av så fort som möjligt o allt löser sig med jobb o lgh snart. Känner faktiskt att jag vill ifrån denna staden o göra nått nytt. Ska bli så skoj o flytta med min lilla gummsi. Ba vi ej slår ihjäl varandra om vi bor ihop.Haha. Vi har ju en tendens att ha ganska starka viljor båda 2 men vi får sätta upp houserules=) Det löser sig vi e ju trots allt eliten o ingen splittrar oss=)



Lördagen jobbade jag som vanligt o på kvällen åt jag o Ida kräftor. Vi hade vår egna lilla kräftskiva o fyyy satan va gott det är. Vi e ju sånna krängare osså så vi käkar ju varsitt paket hur lätt som helst. Åhhhh massa gott... Älskar kräftor!!!!! Eller krällor som Ida kallar det;)

Både jag o Ida sa att vi ej skulle ut utan ba dela en flaska vitt o chilla men så blev det ju inte. Haha. som vanligt drog vi på oss festkläderna o tog det vi hade hemma o dricka. Hittade min areuchas flaska som vi pimplade upp så nu e jag lite lissen i ögat att den e slut för den går ju ej o få tag i. Well om vi ej åker till Gran Canaria o köper ny. Areuchas e ju en asgod rom som bara finns på Gran Canaria o den e såååååååååå god!




Skulle försöka skriva meddelande på Idas nya mobiltelefon aka dassalocket. Hur fan får man för sig o skaffa en sån mobil?? haha... Nog snygg.. NOT! Tyckte det va svårt o skriva på den för man e ju ändå van att skriva meddelande på ett speciellt sätt på en mobil. Blev helt förvirrad.



Bilderna från min o Idas egna lilla förfest!
       


På cardinal träffade vi min lilla syster Bella, full som en gorka va hon. Haha. Dansade en hel del den kvällen o drack många Annika drinkar. Gott!!






      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0