jag har blivit LUURRRAAAD! *sjunger*

Ja så går en låt av Björn Rosenström. O just den meningen stämmer ju så in i helvetes jävla bra in på vad jag blev igår!!! Hahah skrattar när jag tänker på det.

Va en jävla brud som ringde o sa att jag beställt taxi o att jag skulle betala framkörnings avgiften. Haha. Tog jävligt lång tid innan jag förstod att nån lurade mig. Haha. Som jag skrattade när jag lagt på. Tråkigt ba de som ringde ej sa vilka dem va. Nu går jag ba o tänker på vilka eller vem som kom på den ideen att de skulle lura just mig. Hahaha.. Skrattar fortf!!

just den här blev jag lurad av :

http://www.busring.se/bus-2007.html

men finns flera olika bus man kan lura sina vänner med. Men ett tips, berätta vilka ni e sen=) haha Roligare så.

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0