Johan på besök

Så grundlurade jag o Ida blev när Johan, vår vän från Sthlm, sa att han inte skulle komma o hälsa på för han va bakis o trött. Skittråkigt tyckte vi då vi tagit ledigt för o kunna gå ut o festa med han o Jeppe. På eftermiddagen får Ida ett mms med dunkers kulturhus här i Helsingborg o vi förstår då att han lurat oss o e i stan.

Efter jobb åkte jag för o träffa Johan o Jeppe på Dahlbergs där Jeppe redan börjat pimpla groggar. =)

Jag o Johan åkte o hämtade Ida sen vidare hem till mig där vi gjorde oss iordning och åt pizza. Mums!

Vi drog oss senare ner mot stan för o gå på förfest hos Jeppes polare Cavalli. Trevligt gäng grabbar där o söta lilla Jossan kom osså en sväng senare under kvällen.




Det blev en del groggar o vin innan vi gick vidare till Zoo bar. Där va som vanligt smockat med folk o träffade en hel del roliga personer.




Efter Zoobar gick vi till the one and only cardinal.. var annars lixom?=)

Blev en hel del dricka o det jag kommer ihåg så hade vi jävligt skoj=) Jeppe fick flipp o spruta champange över alla. Vad hände lixom? hahaha. Vi dansade o hade skoj o efter en blöt kväll på Cardan drog jag, Ida, Johan o Jeppe till preem för o käka fyllemat o sen vidare hem till mig. Jag åt som vanligt min älskade mos=) haha..



Skrattar när jag ser bilderna för känns som jag ej kommer ihåg hälften av dem men men.. ser ut som vi hade skoj iallafall=)

Vaknade med lite ångest faktikst men men.. OPP IGEN!!! hahaha...

Vill tacka min Ida, Johan o Jeppe för en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Roger

Synd att man inte kunde va med ser ut som nu hade skit kul nästa gång såe jag med!!!

2008-09-07 @ 21:58:57
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0