Löshår?!?

Som ni vet håller jag på med ögonfransförlängning och även bygger naglar. Nu tänkte jag att jag skulle börja med hårförlängning osså.

Har fått kontakt med ett bra företag som säljer bra löshår till bra priser. Har fått hem prover. Etfersom jag behöver träna så vill jag nu ha massa försöks kaniner som e villiga o ställa upp. Ni behöver ej oroa er, jag vet hur man gör, har laddat ner en massa "tutorials" om löshår och hur man sätter i det men behöver ändå träna.

NÅN?!? som skulle vilja vara min testperson? jag gör det självklart gratis. Ni behöver endast betala för håret och det det kan ni återanvända om ni skött det bra.




Maila mig på [email protected] om ni e intresserade!


Kommentarer
Postat av: majsan

anka jag e intresserad =) Kramis

2008-09-16 @ 14:33:27
Postat av: sofie

hur sätter du fast håret då? jag är lite intresserad! :)

2008-09-17 @ 17:38:41
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe jag skulle gärna vilja :) men är det Clips? :)

2008-09-18 @ 07:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0