Lugn helg! Vad hände?!?

Ja kan ni förstå? Jag skrev för 2 veckor sen jag tagit det lugnt en helg men kom ju sedan på att jag hade ju fuskat lite o druckit en hel flaska rött på fredagen med Jimmy.

Men denna helgen har jag verkligen inte rört en droppe alkohol o jag har bara tagit det så piano man kan göra!

I fredes träffade jag Patrik en stund på kvällen. Vi kollade på en film som va ganska rälig. Satt med filten beredd hela tiden så jag kunde gömma mig när det blev för läskigt. Mirrors heter filmen o den va inte direkt bra så inget jag rekomenderar men rädd blev man, det vill jag lova!






I lördes va det väl meningen jag skulle ut men va lite sådär velig om jag ville eller inte. Seg som satan o när inte Ida kände för att gå ut så betämde jag mig för att ba va hemma o chilla.

Men gjorde ändå nyttiga grejor under dagen så satt inte bara hemma i min lgh o ruttna.

Då det va superfint väder tog jag o Jonas Kenzo på en långrunda i Bruses skog. Skitmysigt va det att gå där i solen o njuta av den underbara höstdagen.

Va även o handlade lite nödvändigheter på Öb o ett par skor på maxi. Hehe.. nu skrattar ni säkert men när Blondy kom hem till mig med supersköna Uggs blev både jag o Ida helt till oss. Vi frågade henne var hon köpt dem o vi kunde ju aldrig gissa hon faktikst köpt dem på Ica Maxi. Så både jag o Ida åkte ut för o shoppa superfina uggs för endast 250 spänn. Rena rama fyndet!





Kommentarer
Postat av: Patricia

250 på ica maxi?! skojar du!!!! de är sjukt fina!!



och den där filmen måste jag se.. älskar skräckisar

2008-09-29 @ 16:00:58
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0