Minigolf med Jeppe

En fin o solig söndag får jag o min vän Jesper en ide att käka pizza på viskan o ba ligga o snacka skit o umgås då det blivit dåligt med det på sistonde. Så där låg vi slitna som fan i myskläder, well jag hade det iallafall, på viskan o krängde flottig pizza. På nått konstigt sätt hamnade vi i sånna djupa tankar om olika uppfinningar o hur det funkar o vem som egentligen kommer på hur man kan få det att funka. Haha.. vi kom på efter ett tag vad vi egentligen disskuterade o börja asgarva.




Fick sedan för oss att vi skulle spela minigolf. Haha. Det var sådär 100 år sen man spelade det o jag kan säga att både jag o Jeppe SUGER! HAha. Vi va så jävla kassa men skoj hade vi o det e ju det rom räknas. Det va ganska lika tills Jeppe fck in hela 3 hole in one o vann med 10 poäng över mig. Men jag e ej bitter för det=) ahha.. Skyller på att jag va bakis o trött ; )



Vi lyckades även spela in en asrolig film som jag typ tittar på flera gånger om dagen för jag skrattar så myk o det kan man behöva om man e lite nere eller ba sitter på jobb o har tråkigt. Då behöver man bli uppmuntrad o skratta o denna filmen e perfekt! hahaha








Filmade även lilla Kenzo på viskan när han får syn på en hundkompis vi brukar hälsa på. Han blev helt tosig o hade jätte märkliga läten för sig. Aldig hört han så. Sen får vi även se lite av hans trix men tyckte inte han koncentrera sig o gjorde så bra ifrån sig som han brukar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0