Säsongspremiär!

Förra måndagen va det säsongspremiär av Gossip Girl och One Tree Hill i Usa. Har gått o väntat sååååå länge på att det ska börja, speciellt OTH då det slutade sååååååååå spännande.

Läs inte mer om ni inte vill veta vad som hände!!

Tisdag efter jobb sprang jag hem för o ladda ner det o när jag satte mig i soffan för o se det hade jag världens leende på läpparna. Höll tummarna att Lucas skulle välja Peyton istället för Lindsey eller Brooke. Ni som följer Oth o laddar ner från Usa vet vilken riktig cliffhanger vi tittare lämnades med i säsongsavslutningen innan sommaren. Har nog avsnittet nånstans i min blogg så vill ni se det så ba att leta bland mina tidigare inlägg.

O när jag sett halva avsnittet satt jag med världens smile, rös i hela kroppen o tårarna va på väg.

LUCAS VALDE PEYTON!!!!!!!!!!!!!! YEEEEEESSS nu e OTH verkligen värt att titta på en säsong till. Helt rätt beslut av snyggingen Lucas.

Gossip Girl va inte alls lika bra men gossip e ju alltid gossip så klart bra men inte ens i närheten så bra som Oth va=)

Just nu laddar jag ner avsnitt 2 av både Oth o gossip. Har jag inte allt för myk kunder här senare under dagen/kvällen ska jag ta o titta på det här på jobb. Dåligt med tid när jag kommer hem då det e So U Think U Can Dance ikväll.






Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bengan

Men anka då, man ska ju inte avslöja slutet .. :) Puss på dig !!

2008-09-09 @ 13:41:35
Postat av: Anneli

Nej nej inte Peyton, hon bara gnäller o vill ha uppmärksamhet... Han kunde valt Brooke, eller varit singel istället :)

2008-09-09 @ 23:06:53
URL: http://purplestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0