Torsdagens utgång!

Då Stockholmsresan inte alls blev som vi förväntade oss så bestämde vi oss för att gå ut på torsdagen veckan efter istället. Jag va väl den som velade mest då jag skulle börja jobba kl 10.00 på fredagen. Ida o Blondy övertalade mig dock, som om jag va svår o övertala lixom, Haha!!

Ida kom till mig vid 9 tiden circus o vi började pimpla lite cider. Blondan som hade jobbat till kvart över 9 kom lite senare på sin fina cykel som hon parkerade i mitt kök, där den står kvar ännu för övrigt!
2 polare till Blondy kom förbi men på något sätt kändes det ändå som vi va ganska "loj" o inte förrän grabbgänget på 5 grabbs kom kunde festen börja!



Som ni kan se på bilderna ovan så va vissa va dessa killarna helt GALNA! Hehe, men roliga!

Vi drog inått mot stan vid 1 tiden och första stoppet var Zoobar. Där träffade vi massa roliga tomtar. Några fick jag med på bild så enjoy;)



Festen fortsatte sen på Cardinal, förvånade?!? Haha. Där va faktiskt myk med folk o vi hade skoj! Träffade grabbarna vi festade med när Sthlms Johan va på besök så vi stod med dem o partajade ett tag.



Gick hem sent som vanligt, även om jag sagt jag ska gå hem i tid o inte dricka så sent. Ingen spärr asså, riktigt ILLA e det. Men men lever ba en gång!

Min chef o jag hade kommit överens om att jag inte behövde börja förrän 11 på fredagen. Kl 10.50 ringde min klocka, begåvat, ehhhh nej! Skickade snabbt iväg ett mess till min chef o hoppade in i duschen o kläderna. Fick sms tillbaka efter ca 10 min att det var lugnt o att jag ej behövde stressa. Gick ner till jobb o va där halv 12 så kände mig frukteligt duktig o snabb!

När vi ej hade några kunder gick jag in o la mig på vår nyinköpta matta, som förövrigt e köpt på bosses mattor där min älskade pappa jobbar. Efter 5 min kommer Niklas (min chef) in o skrattar o säger

- Annika, där ligger du bra!

- mmmm, svarade jag o krama om filten jag dratt ner från stolen.

Jag blev nog inte bakis förrän på kvällen men sleten va jag i stort sätt HELA dagen! Hahaha, men får skylla mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0