va det skoj igår??

Påminn mig att aldrig dricka sprit på en förfest.

Då jag jobbade till 16 igår o inte hade nån endaste rast hann jag inte till systemet för o handla nått o dricka till kvällen. Inte heller hann Ida springa till systemet på hennes rast så där stod vi utan något dricka, men jag kom på jag hade en flaska sprit hemma som jag köpte åt Griff när han egentligen skulle komma o hälsa på från England. Han o hans vän fick förhinder i sista minuten o eftersom jag ej dricker sprit vanligtvis så har den bara stått där o dammat.

Jag o Ida sprang bort till konsum för o köpa "blannevan" men vad dricker man med sprit nuförtiden? Blev klassikern redbull vodka.

                                                                
Då vi ej brukar dricka sprit visste vi inte hur vi skulle ragera på det så vi tog det ganska lugnt men redan efter 2 groggar började vi känna av det o vi blev lite småberusade. Den 3:e groggen drack vi med ett glas vatten brevid så vi inte skulle bli fulla. Haha. Snacka om kärringar. Men vi hade ganska roligt ändå jag o min lilla Ida. Har ju blivit så på sistonde att det bara e vi 2 som sitter o förfestar då vi har hundarna som vi ej kan lämna för tidigt, men vi brukar ha ganska skoj ändå. Igår garvade vi ihjäloss till asroliga bilder vi tog. Kan tyvärr ej lägga upp dem här för hade skämts ihjäl men ni ska veta vi garvade. Så myk att tårarna sprutade. Vi skrattade osså väldigt myk när jag skulle visa hur störd jag e o dansade till disturbia låten. Helt crazy va det! Haha men man får ju bjuda lite på sig själv. eller vad säger ni?

                          

När klockan närmade sig 1 snåret drog vi på oss pumpsen o vandrade ner mot Zoobar för o träffa de andra mongosarna.

Kändes som stämmningen drogs ner lite då vi träffade en kompis som va lite nere utanför zoobar men vi gick ändå till cardan o ställde oss i kön. Där va så jävla myk folk o jag blir så irriterad att man ska stå o trängas o vänta i över en halvtimme när man har VIP kort. De borde kunna sköta den kön ganska myk bättre men där e ju alltid kaos o ibland e ju vipkön tom längre än den vanliga. Katastrof säger jag bara.

Väl inne sen va det smockat med folk men INGEN man kände. Va så frukteligt tråkigt o vi funderade på o dra hem. Vi gav det en ny chans o då vi nyktrat till ställde vi oss i baren för o se om alkohol kunde göra att vi fick lite roligare. Det gjorde den nog för senare frammåt småtimmarna hade vi riktigt skoj!=) Tror jag iallafall. Haha. Det känns så.

Vet inte varför men vi tog väldigt få bilder ute o ingen blev bra så lägger ej ut några bilder från Cardan igår.



Nu sitter jag här i min soffa o dricker en iskall coca cola. Ska man dricka coca cola ska det vara från 33 cl aliminumburkar. Sååååå gott!!!!!!

                                                                       

Inget skoj på tv o funderar starkt på o ta tag i min lägenhet o städa men har ej ätit ännu så känner mig inte stark ännu=) Vad ska man äta då? Har ju ingenting i kylen eller frysen då jag aldrig äter hemma så får väl bli o beställa en pizza eller kanske gå bort på konsum o handla något man kan laga? Äsch det e söndag då får man feta sig lite o äta onyttigt.=)

Ha en bra dag alla mina läsare

TJING!

Kommentarer
Postat av: majsan

saknar er...

2008-09-07 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0