2 LISTOR

Längesen jag gjorde listor nu så slänger in 2 stycken på samma gång. Som vanligt hittade jag dessa hos Anna-Viktoria. Hon är lika listgalen som jag! Jejj.

Ni som vill fortsätta utmana är så välkomna så=) Glöm inte o länka till mig bara;)

Är du singel?
njae, e väl både och=) haha kan man va det? ok, konstigt förhållande men så e det

Vad tycker du om kärlek?
ibland det bästa som finns o ibland hatar jag det

Har du flashat/strippat nångång?
ja klart man har, för sin pojkvän såklart!=)
När kramade du någon sist?
Imorse

Saknar du någon speciell person?
Min Ida=(

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
MÅNGA, jag blir vääldigt lätt kär.

Har du svårt för att bli kär?
Nej tvärtom. Inte allt för bra=(
När kysste du med någon sist?
Igår kväll

Ångrar du det?
hehe nej!

När fick du senast en komplimang?
Fått massa komplimanger på bloggen nu på senaste ang min operation=) Blir man glad!
Har du hånglat med någon av samma kön?
Ja det har väl de flesta gjort på fyllan?

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
Ja om inte annat än på fyllan=)
Gjort något riktigt dumt:
Jag är ingen ängel direkt men gör inte alla dumma grejer?

Gjort nåt olagligt:
Jamen herregud. Att tanka ner mina favvisserier e ju inte direkt lagligt men gör det lik förbanskat ändå.

Blivit polisanmäld:
Nej det hoppas jag inte=P
Fått din mamma att gråta:
Ja nångång när man va fjortis o hemsk tonåring.

Skämts över dina föräldrar:
Haha, ja det har man väl. Ovanligt o se ens föräldrar påverkade av alkohol så då har man nog skämts nångång men tänk som de måste ha skämts över mig. haha

Skämts över dig själv:
Ja många ggr. Som jag sa är ingen ängel.

Sagt jag älskar dig och menat det:
Ja varför säga det utan o mena det?
Bråkat med din flickvän/Pojkvän:
Man e omänsklig om man ej bråkar med sin respektive.

Dricker du:
Kanske lite för mycket!=)

Vilka kläder sover du i:
trosor

Vad hatar du verkligen:
Falska människor.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:
Jag va kär i Taylor i Hanson när jag va 13. Haha.
Är du ensam nu:
Nej, är på jobb

Vill du gifta dig:
Om jag hittar rätt kille så absolut. Men mest för klänningen o festens skull=P
Vill du ha barn:
Ja det vill jag väl men inte nu.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng:
Jonas o Kenzo

Såg dig gråta:
Jonas igår när jag bölade till nått tvprogram som vanligt. haha

Fick dig att gråta:
hmm min kirurg när han tog bort stygnen under näsan. haha fast jag grät inte, mer att ögonen rann för det gjorde så ont!

Du delade en drink med:
Brukar ej dela mina drinkar men måste varit med Ida då. Delar allt med min Ida;) Nästan! haha 

Du gick på bio med:
Ida o Nikolas

Skällde på dig:
Kenzo;) haha

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?'

Gråtit:
Jag gråter minst en gång om dagen känns det som! Haha
Kramat någon:
yes

Pussat någon:
Ja

Köpt någonting:
Va på konsum igår o handlade ingridienser till min paj o glass!

Sjungit:
Alltid i bilen
Saknat någon:
mmm...

HAR JAG?

Digitalkamera:
Ja det har hon. Jag e eller jag va ju papparazzi=)
Telefon på rummet:
För det första har jag inget direkt rum utan jag har en hel lgh för mig själv. O för det andra vem använder hemtelefon nuförtiden?

Egen dator:
Jappz

Könssjukdom:
Nej det hoppas jag VERKLIGEN inte.

Husdjur:
Min lilla bebis, Kenzo
Bra kompisar:
Kompisar har man massor av men få väldigt nära vänner.
Tar du receptbelagda mediciner:
Nix




O här kommer en lista till!

1. Jag har insett att min sista kyss ... betydde mer än jag trodde.

2. Jag lyssnar på ... rix top 6

3. Jag pratar ... väldigt myk!

4. Jag älskar/tycker om ... glass

5. Min bästa vän(ner) är ... Ida o Blondy är mina absolut närmsta

6. Min första riktiga kyss ... i turkiet med min barndoms love Marcus Rönnberg! Tihi

7. Jag avskyr när folk frågar ... om saker som de absolut inte har med o göra.

8. Kärlek är ... härligt

9. Äktenskap är ... bra när det funkar 

10. Någonstans, tänker någon på ... MIG, hoppas jag! hahahhaa

11. Jag kommer alltid att ... ha båda fötterna på jorden

12. Jag är hemligt förälskad i ... zac efron, så liten men såå söt

13. Sist jag grät var ... igår

14. Min mobiltelefon ... är knas o lever sitt egna lilla liv

15. När jag vaknar på morgonen ... suckar jag o ösnka jag kunde få somna om

16. Innan jag går och lägger mig ... kollar jag på csi.

17. Just nu tänker jag på ... min paj jag ska kränga

18. Bebisar är ... söta när de sover

19. Idag ska jag ... göra spagetti o köttfärssås

20. Ikväll ska jag ...det är kväll nu o jag e på jobb

21. Imorgon kommer jag ... ha sovmorgon

22. Jag vill verkligen ... hitta en billig resa till solen!



 





 

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Listor is the shit ^^

Hbg är 8,9 & 10 maj. Så det är inte så himla länge kvar... lätt att du ska med på limo-fest på kvällen då ^_^

2009-04-14 @ 22:27:55
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0