ändrat datum

Jag är så ivrig när det gäller min piercing så jag mailade Daniel (piercaren) o frågade om han ej hade en tid till mig imorrn efter jobb istället o visst hade han det. Tänkte att jag ej ville gå dit själv så ringde min lilla fru o visst följer hon med så nu har jag nån jag kan hålla i handen=P Kan tänka mig att Ida även följer med för att se mig plågas lite;) Hehe. Sen ska vi ha quality time med vin o massa tjejsnack=P Eller just det man får inte dricka när man piercat sig väl? Eller?? Kommer ej ihåg. Jaja skit samma. Kan ju ej göra något om man dricker ett glas vin. Annars får jag ju strunta i det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

picasa heter programmet! gratis att ladda hem! ;) hoppas det går bra med piercingen imorgon! Puss

2009-04-23 @ 19:50:28
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Erika

min brors tjej hade mellan brösten.. men den hade tryckts ut nu lite när hon va gravid... men de va snyggt..

2009-04-23 @ 22:31:24
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hejsan!



Cassandra heter jag, och undrar om du ännu fixar med löshår?

Skulle gärna vilja göra det då, där i slutet på maj om du har tid då? min syster har gjort det hos dig, och fick din blogg av soppan!



du kan kontakta mig på Cassiiie@hotmail.com !



Mvh Cassandra

2009-04-24 @ 11:29:47
Postat av: Cassandra

Cassiiie@hotmail.com

2009-04-24 @ 11:30:59
Postat av: Cassandra

Hej igen!



jag vet inte om du fick rätt e-mail.

men mellan e och @ ska det vara understreck!



Mvh Cassandra

2009-04-25 @ 14:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0