April April

Har ni blivit lurade idag??

Jag har faktiskt sluppit undan men lurade mitt ex på msn precis. Haha.

Jag sa att Kenzo O Paris skulle ha valpar o han började direkt att skicka länkar om hur valparna kunde bli o så.

Till sist va jag tvungen att berätta att jag skojjade.

APRIL APRIL din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill.

Ni vet att vissa raser man blandar faktiskt har ett eget namn. Som shabrador eller labradoodle. Det roliga e att det faktiskt finns ett namn på chines crested o pomeranian. Chinarians heter dem o kan se ut såhär.







Kommentarer
Postat av: ida

hahahahaha jag skrattar så höööögt så paris ligger o skakar!!!! :):) Meeeen visst fan e dom söta!!! ååhh du skulle inte "klippt" hans kulor aaannkkkaa Tyyyy dig!!!!

2009-04-01 @ 18:23:04
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Sandra Edgren

Har du en renrasig hund Annika???

2009-04-02 @ 10:28:35
URL: http://sandraedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0