back to work

Jaha då va den ledigheten slut. Gick ju alldeles för fort men men vill ju samtidigt att tiden ska gå så svullnaden går ner o jag kan börja se resultat. Tog bort plåstret igår men ser ingen som helst skillnad. Ok knölen e inte alls lika stor som den va innan men är fortf svullen så näsan är större än den va innan jag opererades o det känns förjävligt just nu. Min näsa e alltså fulare nu än den nånsin varit o jag känner mig helt deprimerad. Men jag måste tänka att den kommer bli fin så fort svullnaden går ner men varför tar det SÅ lång tid??

Så på jobb idag kör jag keps som jag drar ner för att ingen ska se min stora svullna näsa=( Ont har jag i den osså. Nu har jag ju inget stöd så minsta lilla man touchar den eller pratar så känns det=( Inte skönt alls.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska inte känna dej ful.... du kommer bli såå snygg o du e ju redan snygg..





kram på dej

2009-04-14 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0