bästa vän?

Jag älskar att ge bort grejer till folk som betyder myk för mig.

Idag har jag klickat hem denna söta neccesären



Ni kan ju ba gissa vem som ska få den?=)

Kanske en tjej som älskar hello kitty (o rosetter) o kanske behöver en neccesär till sin resa hon ska på om sådär 3 veckor.

Det är en överraskning så inte förrän hon läser detta vet hon att jag köpt den till henne.. Skulle vilja se hennes min när hon läser inlägget o hon förstår det är till henne.

En annan sak jag hittade när jag letade va denna söta kylen, den skulle jag vilja ha i mitt kök. Så söt liten sak.


Nu ska jag masa mig upp ur sängen o äta lite. En dusch hade vatt sjukt skönt sen.





Kommentarer
Postat av: ida

Aaaahhhhh jag dör!!! så fin!!! =) =) =) =) =)

Me love :)

2009-04-06 @ 17:23:51
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0