bruses skog

Jag får ångest att det är så fint väder o jag kan ej ligga o sola som alla andra utan måste sitta här hemma i min lgh o dö. Så jag tog på mig en keps o åkte ut till Bruses skog i hopp om att där ej va så mycket folk. Det var såååå skönt o få komma ut i solen o Kenzo fick sig en ordentlig promenad.

Sen jag "kastrerade" honom så har han blivit mer lydig o jag hade faktiskt han lös mestadels av tiden. Hade fortf kopplet på så det hade varit lättare att trampa på det om han skulle springa iväg. Vågar inte riktigt släppa han helt ifall det skulle komma någon annan hund eller människa. Har såklart frolic i handen o han kommer direkt när man kallar på han. Inte ens godis hjälpte innan, han var hopplös. Där finns ju en inhängnad i Bruses så där inne släppte jag loss han på riktigt o gud va skoj han hade. Sa till Jonas att det var synd inte Paris var med så de kunde få leka av sig ordentligt men han tyckte nog det var skönt att  bara få springa fritt.

Nu ligger han helt DÖD på mitt golv o gjort de senaste timmarna=)


älskar min lille bebis. Här va han ej gammal=) Han lånade arga Jannes tischa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0