då blir det litta utmaning

Lilla fyllekajan;) Agnes utmanade mig i sin blogg så det e bara att anta utmaningen=)

Varför jag kallade henne för fyllekaja är för en ganska berusad Agnes ringde mig 3 grr i lördes natt utan o ens veta om det. Jag som låg o sov vaknade gång på gång av min hemska ringsignal. Sista gången sa jag nog tom till mig själv att vafan fattar hon inte att jag sover=) haha. Hon råkade osså lämna ett lååååångt meddelande på min telesvarare. Haha som jag garvade. Dagen efter skickade jag iväg ett mess o frågade vad hon hade på hjärtat kl 5 på morgonen. Hon hade ingen aning att hon ringt mig. Haha. Synd hon ej gav mig några smaskiga hemligheter på telesvararen=)
Har hänt mig många grr att folk råkar ringa upp mig, står ju oftast först på listan. Så e livet när man heter Annika.  

Så back till utmaningen.



5 BÄSTA

5 accessoarer

1. Min hund;)
2. Mitt guess halsband
3. Stora solbrillor
4. Mina klockor, älskar dem alla
5. mobilen

5 plagg

1. svarta jeans
2. leggins
3. lång skjorta
4. hello kitty mjukisdress
5. gåsjacka

5 skor

1. Rosa reebook
2. high heels
3. Uggs
4. kilklack
5. Inneskor

5 skönhetsprodukter

1. Läppglans
2. proffs hårspray
3. Hello kitty bodylotion
4. solpuder
5. Hair restoration clinics "give me shine"



Shiit det va svårt. Då får jag väl utmana vidare. 5 pers here u go.

Anna-Viktoria, Ida, Emma, Erika o Daniella




Kommentarer
Postat av: agnelicious

Hahaha va faaan. Du hette A. Kristiansson. för annars brukar jag ha mig själv först. Är ändrat nu ;)

2009-04-20 @ 19:06:51
URL: http://agnelicious.devote.se/
Postat av: Steffi

hehe vad bra du sa det så jag inte ställer mig vid fel port ;) men vi hörs den veckan! jag får sällskap av evelina som gör naglarna efter mig så du vet. kramis

2009-04-20 @ 21:08:11
URL: http://uniiik.blogg.se/
Postat av: Evelina

okej, perfekt :D

jag följer med steffi då! :)

ses då,!

2009-04-20 @ 21:31:14
URL: http://stedtevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0