dag nr 3

Nu va det 3 dagar sen jag opererades o jag e fortf svullen som satan. Blir både blåare o gulare under ögonen men det känns ändå någerlunda bra. Har ej ont men lite spänningshuvudvärk har jag.

Börjat klia som satan osså men det är bara bra för då vet jag att det läker. På onsdag ska jag ta stygnen under näsan o jag tror han lägger på ny tejp över näsan.

Om ni ser på denna bilden ser ni att blåmärkena blivit mer gula o jag tror svullnaden gått ner lite. Bra det är på rätt håll=P

'

haha det roligaste är nog att alla bilder ser i stort sett likadana ut. samma jacka på mig o ligger i sängen o tar bilderna. Haha. Men man ser ändå skillnad o det är det jag vill visa er. Ska ta en ny bild varje dag o ser jag skillnad så lägger jag upp den så ni osså får se=P

Måste plocka mina ögonbryn det e en sak som e säker...asg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0