Fin fint väder

Blir så glad att solen skiner o vi börjar gå mot riktig vår o snart sommar. Blir så vackert runt omkring osså med alla träd o buskar som börjar blomma.

Tog en filt o satte oss på viskan men tyvärr så blåste det ganska kallt så vi gick en lång runda istället mellan husen så det ej skulle blåsa så mycket. 



Det var varmt när vi gick söder åt men kallt när vi gick norrut så vi försökte gå så långt söder ut som möjligt o sen sicksacka vi hem för o slippa gå för myk i blåsten.

Nu ligger Kenzo helt utslagen o jag jäser i soffan med ett glas Cola. Måste dock snart ta tag i mig själv då jag vill få det städat här hemma o kanske även duscha, borsta o klippa Kenzo. Ska ju tvätta imorgon så funderar på att städa samtidigt som jag tvättar istället o bara bada Kenzo idag. Får se vad jag orkar o hinner med.



Sitter o väntar på ett mess av min älskade Ida för o se om hon pallar hitta på nått ikväll eller om hon e helt slut efter en hel dag på jobb. Kan faaaan inte va skoj o jobba på Väla när det e såhär fint väder. Så Ida gumman, läser du detta. Messa mig;) Puss på dig. Känner att jag behöver lite Ida ikväll men vi får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo han är ju ríktigt fin! ;)



Du måste se den.. Den var redit bra!

2009-04-18 @ 16:28:15
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0