fjortisarnas egna kväll

Idag är det valborg o solen strålar. Sommarvärme ute men tyvärr ska det ej hålla i sig för nästa vecka ska det bli 10 grader igen=( Då blir det på med mössa o vantar igen.

Men nu ska vi ej va negativa utan njuta av den värmen vi har nu.

Ikväll vill man ej visa sig på stan då det kommer krylla av små fulla fjortisar som inte e torra bakom öronen. Men jag ska ej säga nått för man har ju varit där själv.
Vi satt alltid vid pålsjö slott o kröka. Blev alltid megafulla o sprang runt o gjorde bort oss. Jag o Linda va värst såklart. hahah. Vilka minnen. Vi drack rödvin blandat med fruktsoda o nån gång lyckades vi få tag i Lindas mammas egengjorda scherry. Fattar ni HUR ÄCKLIGT det är? Men det går o dricka när man e 14 o vill bli packad.

Så vad ska jag göra ikväll??
Slutar här på kliniken 16.00 sen ska jag hem o göra naglar. Först en tjej som e livrädd för hundar så stackars Kenzo får vara i köket.

Sen kommer ju AnnaPanna o fixar sina nails o  Erika ska följa med=) Ska bli såååå skoj o se henne. Har ej träffat hennes sen innan hon reste. För er som ej vet så har hon varit med sin pojkvän o rest i Asien. Så ska bli megaskoj o få ge henne en lång kram. Vi har gått igenom massa skit ihop som jag bara vill glömma nu för jag mår fan dåligt när jag tänker på det. Men på ett sätt va det kanske ödet för det förde oss närmare varandra o jag e såå glad att ha henne som vän. Vi ska sitta på gröningen imorrn o ba njuta av sommarvädret o dricka lite vin=)

Detta var det enda kortet jag hade på Erika o Anna. I min gamla lgh som Anna nu bor i.Buhu..SAKNA!


Vad ska ni göra ikväll??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flyga till thailand.... hiihi!

Vad ska du göra ? :P

2009-04-30 @ 17:35:21
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Milla Pilla

Ha det så trevligt! STOR Kram PlastPratMamma

2009-04-30 @ 19:46:25
Postat av: Erika

aaaaweee gulle du!!! de e verkligen skoj att de vände så på de sättet och vi lärde känna varandra istället.. du e ju supergo!!!!

längtar till imorgon!!!!! ska bli sååå mysigt!!!



pussar

2009-04-30 @ 20:35:33
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0