förbaaaaaaaaaaaaaaanad

Blir så sjukt irriterad. Ok att jag flytta ner mig som fan o får leva med sämre standard men ska det inte finnas varmvatten i alla lgh????????????

Kommer ihåg precis när jag flyttat in o skulle diska så tog det typ en kvart innan det blev varmvatten. Sen veckan efter så kom det inte ens nått varmvatten, det går fan ej o diska i kallt vatten. När jag diskat typ klart kom det lite ljummet vatten men absolut inte varmt. Gick in i badrummet men där va det varmt vatten. Weird tänkte jag.

Nu när jag skulle tvägtta golven går jag in i badrummet o skruvar på full patte på värmen men tror ni vattnet blir varmt??? Nej det e iskallt, inte ens lite ljummet blev det. Har nu satt på vattenkokaren o får koka vatten för att kuna tvätta golven. Ehhh vafan lever jag på stenåldern eller ska man inte kunna få lite varmvatten i sin kran?

Nu kom jag osså o tänka på att jag behöver duscha innan Ida kommer men hell no att jag ställer mig i kallt vatten.

E DET KONSTIGT ATT MAN BLIR FÖRBAAAAAAAAAAAAAANAD!!????!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0