förlåt

Skulle ju visa er hur min näsa läkt men HELL NO att jag visar de bilderna jag tog precis. Eftersom jag ej visar mig ute så blir jag bara blekar o blekare. Snart e jag genomskinlig o så skoj ska vi inte ha=P

Jag får berätta istället hur myk bättre den blivit.

Läkaren sa att han ej trodde jag skulle bli så blå under ögonen som jag blivit o han trodde min svullnad skulle gå ner mer än vad den gjort vilket va lite tråkigt o höra men annars såg det bra ut. När han tog stygnen trodde jag att jag skulle DÖDA honom. Det gjorde riktigt ont. Ni vet hur känsliga man är precis där under näsa! Mina ögon bara rann o imellanåt skrek jag till ett ajjje. Det kändes som han piercade mig i näsan typ 14 ggr. Sen tror jag han råkade klippa mig i skinnet nångång osså för jag kände att direkt efter smärtan så började blodet rinna. Denna smärtan va värre än hela operationen haha o inte slutade det där. När han skulle byta tejpen på näsryggen höll jag på att svimma. Tänk att han har varit där under på benet o hyvlat o när han bytade tejpen så tog han tag i ena sidan o tryckte att vad han kunde för att det skulle sitta tight över näsryggen. Det va smärta mina  vänner. Ska ta bort all tejp på måndag så nu hoppas jag bara att svullnaden går ner mer så jag slipper gå till jobb med rumpnissenäsa på tisdag=P


klippte ut så ni kan se hur fint det läkt under näsan! Se mina snygga
blåmärke som blivit gula. Ser ut som jag fått gulsot! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0