frulle

Nu har avnjutit en härlig frukost. Inte riktigt men fick i mig lite yoghurt o det e ju aldrig fel.



Tycker jag va uppe någerlunda tidigt idag, hade min egna personliga väckarklocka då jag faktiskt ville komma upp i tid. Prick kl 10 ringde telefonen o för första gången gick jag verkligen upp direkt. Har en tendens att somna om o vakna flera timmar senare.

Gick ut med Kenzo. Har på mig en stor keps nerdragen så långt ner i pannan som det går o sen går jag o tittar ner i marken hela tiden så ingen ser mig. Skäms ju att ha ett stort sår under näsan. Förhoppningsvis försvinner det idag då jag ska ta bort stygnen. Ni får hålla alla tummar ni har att allt ser bra ut o det läkt som det ska. Hoppas han byter ut plåstret jag har över näsan osså då jag tycker det börjar bli lite äckligt.

Nu är det Days of our lives på tv. Brukar ni osså följa det? Jag har typ följt det sen jag gick i mellanstadiet. Kommer ihåg att jag o min kompis Linda satt slaviskt varje sommarlov o kollade på days of our lives. Hon hade dansk o norsk tv3 osså o en av dem va några avsnitt före så när vi sett det svenska kollade vi alltid det på den andra kanalen som var före.
Sen har man ju haft skola o efter det började man jobba men det har alltid räckt o kolla på lov eller när man varit sjuk. Ibland kunde jag se det när jag jobbade på väla o började sent o ibland när jag haft lite folk på kliniken kollar jag det där men även om man ser det en gång per år så hänger man med. Det händer aldrig nånting men ändå måste man se det känns det som. Jag har tom varit inne på nätet o läst vad som kommer hända i framtiden då Usa är 4 år före. Men det e bara för jag har så kasst tålamod o de kommer ju aldrig nånstans så måste veta vad som kommer hända.
Men man skrattar mest när man tänker på hela tvserien. Den har ju osså funnits sen 1963 eller något. Det längsta såpan som funnits o den bara fortsätter. Frågan är om den någonsin ska ta slut. De som skriver manuset har ju så dålig fantasi, ena stunden är en besatt av djävulen andra så dör folk o sätts på en ö så de är egentligen inte döda. Haha man fattar nada. Inte direkt verklighetstroget iallafall.




Jag fixade lite mer på min toa igår, satte upp lite hyllor o idag tänkte jag fortsätta med golvet. Jag ska ta en bild o lägga upp så ni får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0