glass o städning

Iam craaaaaaaazy about ice cream! Detta lasset glass tryckte jag i mig igår, ni blir inte liiite sugna va??;)



Håller på o städa så ska faktiskt gå tillbaka till det, skulle bara ge mina läsare lite uppdatering vad som hänt under dagen. Så ni ej tror jag gått o dött.

Ikväll kommer Ida en runda, saknat henne=( Träffas aldrig längre, känner mig ensam=( Synd man inte kunde dela en flarra vin o snacka skit som vanligt men får väl nöja mig läsk o låtsas det e vin. Haha.

Tillbaka till dammsugaren.


Hade varit MYCKET roligare o städa med denna dammsugaren

Eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

på vilken sida hittar du allt det roliga som du lägger ut som denna damsugaren

2009-04-14 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0