Gotland i sommar??

Då jag o Ida verkligen vill till Gotland i sommar o festa v 29 har jag mailat till ALLA på blocket som hyr ut sin lgh. De flesta har svarat att det redan är upptaget just v 29 så det såg kört ut fram tills idag=)

Det ringde på telefonen o det var en myk trevlig kille med namn Simon som frågade om vi fortf var intresserade av att hyra hans lägenhet. Jag sa såklart o skulle maila våra personnr o så.

Så nu måste jag ha tag på min Idahooo o se om hon verkligen e beredd att lägga de pengarna de kommer kosta. Lägenheten kostar ändå 7000 för den veckan men vi försöker ju va så vi blir 3 st. Om i skulle vara 4 pers la han på en tusing till. Dyrt o ligga på topp vetni=P

Så känner ni att ni vill åka till Gotland med mig o Ida i sommar tveka inte o höra av er;)

Kommer bli masssssa party!!!!

Kolla ba in denna videon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0