händer det något??

Jag tycker inte det händer speciellt myk med min näsa.. den ser ju likadan ut som innan jag opererade den.=( Har fortf kvar en knöl även om den är mindre. MEN jag vill ju ha helt rak näsa. Blir toooosig. Ok svullnaden gått ner lite mer under näsan men åhhh varför kan det inte bara bli bra direkt=( Vill ju ej visa mig ute förrän det e läkt men så kommer dte ju ej bli. För Ida kommer hem om 2 veckor o då har vi sagt vi ska ut så får väl bita ihop o svara snällt på alla som kommer säga, men man ser ju ingen skillnad. Nä det tar nån månad till tyvärr=(


Kommentarer
Postat av: Erika

aaså de syns jättemkt!!

2009-04-30 @ 12:52:57
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej



det är ju jättestor skillnad :D nog bara du själv som är så van att se dig varje dag, så att du inte ser ngn skillnad!! Tkr den ser ut o bli rakare o rakare för varje bild.. vänta du bara någon månad så ska du se att den kommer vara såå fin!



Ha en trevlig valborgskväll vad du än ska göra =)



Kram

2009-04-30 @ 18:49:21
Postat av: agnelicious

tycker det är jätteskillnad. Såg det tillome när ja träffa dig, utan förebilden breve ;)



Om du känner dig ensam nu när frugan är bortrest så får du höra av dig :)

kraaaam

2009-05-01 @ 14:17:53
URL: http://agnelicious.devote.se/
Postat av: Anonym

det ser riktigt bra ut =) stor skillnad

2009-05-01 @ 17:38:41
Postat av: Sandra Edgren

Du är jätte jätte fin :) Och vad du gått igenom!! :) Skulle aldrig palla det psykist själv tror jag Kram!!

2009-05-12 @ 21:47:06
URL: http://sandraedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0