Händer inte myk

Jag sitter o funderar på vad jag ska skriva idag men hjärnan står still o det har inte hänt något varken bra eller dåligt som jag kan skriva om.

ABSOLUT INGENTING. Vilket tråkigt liv jag måste ha som inte har NÅGONTING att skriva.

Inga naglar o lägga ut för på nått kosntigt sätt har jag inte en ända bokning denna veckan. Alltid haft fullt varje dag men nu precis innan lön e det tyst. Behöver pengar så nu får det gärna börja ringa ang naglar, fransar eller hår förlängningar! Måste jobba=P Arbetsnarkoman som jag  e! Ni kan se några av mina jobb här.


Kommentarer
Postat av: Steffi

Heej Annika!

Hoppas allt är bra med dig.

Jag ska ta studenten till sommaren så jag undrar om du velat göra mina lösnaglar till bal och student? Bättre att säga till i tid. Balen är den 28maj så någon dag innan där. Hör av dig! Kraamis

2009-04-16 @ 20:24:01
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0