Home sweet home

Igårkväll kom Jonas o hämtade mig så åkte vi hem till mig. Kände att jag har mer o göra här hemma på dagarna. Kan ju pula lite med min lgh o så. Hos mina fölräldrar sitter jag ba framför tvn o datorn. Klart skönt med lite vila osså men ändå skönare att va hemma. Mamma köpte lite varor till mig att ha hemma så jag klarar mig ett tag. Får smöra för Jonas sen o laga mat till mig;)

Just nu hatar jag att jag flyttat till 4e vån utan hiss. Det e sjukt jobbigt att gå upp o jag får gå så himla sakta för jag får superont i huvudet när jag anstränger mig. Ska faktikst gå o slänga i mig några panodil så skallebanken släpper.

Tänkte jag skulle börja med naglar nu i dagarna. Tror jag klarar det. Ska ba köpa munskydd så jag ej får in damm i stygnen. Speciellt när man gör en refil så dammar det ju riktigt myk o tror inte det e speciellt bra att få in i näsan när den e nyopererad.

Kollar på extreme home makeover nu o bölar som en gris som vanligt. Hahaha.. sjukt sorgligt det programmet. Blev alltid mobbad för att jag grät till det programmet när jag bodde i England.

Åhhh min näsa rinner nu o jag får ej snyta mig på 2 veckor.. jobbigt som fan ska jag säga er. Hahaha

Nu ska jag ta tag i mitt hem tänkte jag.

Skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0