jag kan andas!!!!

Idag fick jag äntligen ta ut de jävla tamponaderna ur näsan. Fy fan va äckligt. jag drog o drog men de tog aldrig slut.. Så obehagligt. Kittlade som satan o efteråt kändes det som jag skulle svimma men nu några timmar efter känns det helt underbart. jag kan ANDAS!!!! kanske man kan få sova denna natten då. Ej sovit på 2 dygn men har ju hela veckan på mig att få vila upp mig o sova så gör inte så myk.

Jag är fortf lika svullen o nu ser jag knappt på vänstra ögat. Ser dubbelt nu när det  e så svullet o blåmärket blir ba större.

tagit 2 nya bilder så ni får se hur jag förändras.

Kan säga att jag längtar tills jag får ta av tejpen o inte e så svullen längre. Ser ut som en rumpnisse. Hahahaha.





Kommentarer
Postat av: Tanja

Lilla hjärtat som du ser ut! Hoppas allt e bra med dig! Puss puss

2009-04-05 @ 14:55:02
URL: http://thevive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0