Jag lever!!!

Operationen gick bra o nu ligger jag här hos mina föräldrar o mår hyffsat bra. Vaknade o va pigg nästan direkt efter operationen. Sköterskorna va underbara o kirurgen är superbra!

Jag har 2 sånna långa "pinnar" i näsan (heter egentligen tamponader) vilket gör att jag ej kan andas. Det är obehagligt o man får ont i öronen. Tänk er den värsta förkylningen ni haft gånger 10. Lite ont i huvudet men annars har jag ingen direkt smärta.

När jag såg mig i spegeln höll jag på att garva ihjäl mig=P Ni fattar inte hur jag ser ut. Pappa är värsta papparazzin här idag o vill fota hela tiden. Det blir ju ba värre o värre nu o varje gång jag blir lite mer blå under ögonen ska pappa fota. Haha.
vet inte om jag vågar lägga ut nått av korten som togs, då kommer jag väl aldrig få en kille igen. Haha.

Jag ser lite ut som odjuret i skönheten o odjuret. Är så svullen över näsan att spciellt mellan ögonen är jag superbred o svullnaden har på nått sätt gjort att mina ögon ser konstiga ut. Inte nog med det så rinner det fortf blod så måste ha som en "mustach" under näsan o den e ju stor som ett hus. Mamma höll på att dö av asg när hon kom hem o såg mig. Den kompressen under näsan får jag dock ta bort imorgon o "pinnarna" åker på söndag. Då kan jag formodligen andas bättre o det är det enda jag bryr mig om nu. Skit i blåmärke o tejp över näsryggen ba jag kan få sova normalt o inte va så jävla torr i munnen.

Vågar man lägga ut en bild? haha ni kommer ju dööööö.. ska se om det inte e för jävligt. Uppdaterar snart då!

kanske!=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0