just dont get it

Fått så många som skrivit till mig att de ville se hur det såg ut efter operationen o istället för o skicka bilder till hela min msn lista la jag ut bilderna här på min blogg. Fått mycket kommentarer att det är modigt av mig o lägga ut dem o jag ville väl egentligen inte lägga ut dem men sen kände jag att om nån jag kände opererat sig hade jag varit nyfiken o velat se o efter som så många frågat efter bilder tänkte jag att ok då får jag väl bjuda på detta o lägga upp dessa nasty bilder. jag tvingar ingen att titta på dem o det e inte jätteskoj när man hör folk disskuterar att hur fan kan hon lägga upp sånna bilder.

Tror ni jag tycker det e skoj att visa bilder på mig själv helt osminkad o uppsvullen? Man vill alltid lägga upp bilder när man ser så bäst ut som möjligt men jag gjorde det för er nyfikna människor.

Sen får man en kommentar om det gula i näsan är snor ? Asså helt ärligt? Tror väl inte på fullaste allvar jag lagt upp bilder med näsan full med snor? Läser ni inte vad jag skriver? Det står precis vad det är för något o jag tvingar ingen att titta på bilderna.

Det gjorde fan ont att folk snackar så istället för att som många andra skrivit hur modig jag är som visar mig i det skicket. vem fan hade gjort det lixom?

Vill NI disskutera OM mig så gör det gärna inte bakom min rygg.

Man ska kanske inte ta åt sig men jag e nog väldigt bra på att göra det o det e inte skoj.

Lägger nog ner bloggandet nu. Pallar ej mer asså!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ella

Folk e så jävla elaka! Skit i dom, dom är inte värda din tid! Det kommer bli skit bra!! Hoppas du mår bra! :)

2009-04-05 @ 18:51:02
URL: http://livelovelife.blogg.se/
Postat av: LInda

Jag håller med majoriteten att det var modigt av dig att lägga ut bilderna...vill man inte se dom så skit i att titta på dom då oxå!

2009-04-05 @ 19:55:28
Postat av: Emma

Jag tycker det är jätte modigt av dig att lägga ut bilderna och personligen tycker jag att det är jädrans interesant! Nu får man ju verkligen veta hur det är och ser ut efter en sådan operation. Inga bort redigerade bitar liksom. Vill folk inte läsa eller titta så behöver de int... men jag vill och ser därför fram emot din fortsatta process. Puss på dig starke Adolf! ;)

2009-04-05 @ 20:30:58
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: Tanja

Sweet! Du e starkaren så att du låter några kommentarer trycka ner dig!! Det är DIN blogg och du bloggar om precis vad fan du vill! Stå på dig vännen! Klart man vill veta hur det går för dig eftersom man inte ser dig varje dag!

2009-04-05 @ 21:57:32
URL: http://thevive.blogg.se/
Postat av: Linda HBG

Dont let them get you. Tänk så mycket respons du eventuellt ger tjejer som kanske har komplex och kanske vill göra detta ingrepp, de är väl jättebra att folk får se hur det går till och framförallt får se steg för steg resultatet? och som du säger att det e fan inte många som hade vågat lägga ut kort på sig själv i det skicket du är i, men du har varit snäll och gjort det för att döva nyfikenheten hos många. Så sålla du, sluta inte blogga för en dum liten kommentar, förstår att det e känsligt, men tänk så mycket fina kommentarer du fått ist! Som ni säger OPP IGEN! Kramen

2009-04-05 @ 22:08:33
Postat av: blondy

skit i dem jävla cp gastarna!!! man har inte mkt till iq om man ställer frågor om saker som e uppenbara!! stå på dig du e fin no matter what!!!! I LOVE YOU

2009-04-06 @ 00:01:06
Postat av: blondy

skit i dem jävla cp gastarna!!! man har inte mkt till iq om man ställer frågor om saker som e uppenbara!! stå på dig du e fin no matter what!!!! I LOVE YOU

2009-04-06 @ 00:01:23
Postat av: Ann-Sofie

Skit i dom. Gör det för din egen skull! Vem bryr sej om människor som inte gör annat än klaga på andra. De är bara avundsjuka!! Stå på dej...

2009-04-06 @ 11:12:02
URL: http://aoldbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0