kenzo, the butcher dog!=)

Va på öb igår för o handla lite rengöringsmedel o godis. Alltid massa godis när man kommer hem från öb. Så billigt=)

Hittade en boll som Kenzo har haft innan men han bet i sönder den. Han gillade bollen jättemycket o jag trodde han råkade ta sönder den för han leket så mycket med den men när jag gav han denna bollen tog det inte mer än 5 min så hade han dödat bollen o allt ludd låg utspritt på golvet. Fick lite känslan av hur det kan vara att köpa leksaker till stora hundar. De biter sönder dem på mindre än en kvart. Jag e ju van vid att jag får slänga Kenzos leksaker efter ett tag för han har så många o inget går sönder.







Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha, ja.. Så är det här..

Håller en mindre tålig leksak i mer än 15 minuter så är det ett under ;p

2009-04-18 @ 12:57:48
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0