långpromenix

Då jag ej kan ligga ute o sola som alla andra gör gick jag ännu en långpromenad med Kenzo i Bruses skog. Han e såååååå duktig o jag blir så stolt över min bebis. Kan ha han lös o han lyssnar, det va säkert 1 ½ år sen sist jag kunde det=)

Idag tog jag faktiskt massa bilder på min sötis. Här kommer några stycken.


min sötis


ser ni honom? jag bad han sitta stilla inne i skogen medan jag sprang
iväg o sen kallade jag på honom. Har zoomat en massa för på första
bilden jag tog syntes han inte. Han blendade in så bra med träden.


Kenzo oJonas


leker i skogen=)


Hittade ett däck


leker tittut


Iam the king of the world


Går fint brevid med kopplet släpandes, allt funkar med frolic


Han sitter så fint tills man kallar på han=) Han ser så tjock ut. min lille tjockis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0