måndags morgon

Jaha då var det måndag igen o en ny vecka att se fram emot. Har så himla svårt för att gå upp på mornarna även om jag har sovmorgon jämnfört med många andra. Ställer klockan på halv 9 men går oftast aldrig upp förrän 9 tiden. E så slö o det hjälper ju inte att Kenzo alltid kommer o gosar som mest när klockan har ringt.

Undrar vad man ska göra denna veckan då?

Har endast en nagelkund inplanerad än så länge, kan ju ändras snabbt men det e konstigt. Hade inte en enda kund i hela förra veckan o så har jag ej haft det på flera flera månader. Skönt men samtidigt vill man ju ha pengarna=)

Ringde dock en tjej igår o ville sätta fransar så det gjorde jag. Blev skitsnyggt, hon klädde verkligen i det. Det roliga va att vi kom in på just operationer o hon hade osså opererat näsan. Hon gjorde det för ett år sen så hon sa att min näsa kommer gå ner jättemyk mer o jag kommer se jättestor skillnad jämnfört med nu. Det kändes bra så nu vill jag ba tiden ska gå så näsan kan bli som den ska. Har ont i den nu o fått spänninghuvudvärk så nu får svullnaden gå ner o näsan bli normal=)

Nä om man skulle ta o käka lite frulle o jobba lite.


Kommentarer
Postat av: Evelina Stedt

Det passar jättebra! :)

Hur mycket tar du för det ?

kram

2009-04-20 @ 13:23:58
URL: http://stedtevelina.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Tack så mycket! det blir jätte bra den tiden. Steffi ger mig ditt nummer så kan jag höra av mig så att jag hittar hem till dig då. Mvh charlotte

2009-04-20 @ 13:43:35
URL: http://charlottez.devote.se
Postat av: Anna-Viktoria

Ååh... jag vill oxå ha fransar!!!

2009-04-20 @ 20:05:51
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0