mätt

Har precis tryckt i mig en halv pizza. Mätt som sören e jag men attans va god den va=)

 Det har öppnat en ny pizzeria här i området o de har så hiiiimla goda pizzor. Så bor ni i närheten av Eneborg testa Acapulco pizzeria som ligger mitt emot eneborgsparken. Inte nog med att jag gillar pizzorna, personalen där e riktigt trevliga o man känner sig så välkommen när man kommer.

Jag e ju en sån tråkig jävel som alltid äter samma pizza. Bolognese ska det vara. Jag har svårt för skinka på pizza o det har ju i stort sett alla pizzor så sen jag va liten har jag alltid ätit bolognese. Det e svårt o hitta en pizzeria som har god köttfärs på sina pizzor så därför e  jag överlycklig att Acapulco kommit till Eneborg. Fanns tydligen i Ängelholm innan o varit ganska känd där för sina pizzor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0