min toalett

Som jag sagt håller jag på att göra vid min toalett så jag iallafall trivs lite. Hade ju ett helkaklat badrum i min gamla lgh o i denna lägenheten är badrummet från typ 1800 frös ihjäl så har gjort mitt bästa för att det iallafall ska se lite bättre ut.

Är en bit på vägen o här e lite bilder

Såhär såg det ut på den ena väggen innan


Och såhär ser det ut efteråt när anka varit i farten


Måste dock köpa superlim för den jävla väggdekorationen lossnar typ hela tiden. Har tagit lite nagellim på vissa ställen o det funkar men tror superlim e ännu bättre. Skiter i om jag förstör väggen, ska få fast de förbaskade blommorna=P

Sen har jag ju köpt självhäftande plast som jag ska sätta på golvet. Har bara hunnit skära ut en så nu har jag en svart klinker o resten mitt gamla golv.

Såhär ska jag göra på hela golvet så jag får svart golv. Kommer nog bli snyggt, vad tror ni??


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Skiiitsnyggt!!!

2009-04-08 @ 13:19:34
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Emil

Prova med häftmassa istället för lim. Funkade för mig. =)

2009-04-08 @ 13:48:16
URL: http://www.kayser1.com
Postat av: Philip

Det blev riktigt snyggt. =)

2009-04-08 @ 23:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0